زندگی من

اینجا گوشه ها و قطعه هایی ازحرفها و دغدغه های زندگی من است.

زندگی من

اینجا گوشه ها و قطعه هایی ازحرفها و دغدغه های زندگی من است.

سال جدید

سلام. 

 

چیزهای دید همیشه برایم دلهره آور هستند . شروع سال یعنی دارم به یک سال بزرگ شدن نزدیک میشوم ،اما شروع را دوست دارم .احساس میکنم هر سال نو میشوی و شروع و ادامه وووو 

 

الان که مینویسم قسمت راست سینه ام تیر میکشد !!!! نمیدانم چرا !! 

 

فکر میکنم آدم خوشبختی هستم . بزرگترین نعمت برای هر شخصی سلامتی و داشتن یک همراه است .  

 

یک روزهایی در زندگی بعضی از ما آدمها هست که وقتی بعدها به ان روزهای زیبا و خاص فکر میکنیم برایمان عجیب است که این روزها را داشته ایم ، نه که تعجب کنیم از خوب بودنش ، در واقع از بعد خاص بودنشان عجیب هستند ، مثل شبهایی که با کسی که دوستش داریم در شبهای بارانی پائیز زیر نور ماه قدم زده ایم و بعد سیب قرمز خورده ایم و کنار هم تا صبح بوده ایم .  

 

سال خوبی را برای همه و همه و همه از خدا درخواست میکنم (خواهش میکنم )

نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://taslim-e-eshgh.blogfa.com

شیوا جان خوحالم که با نوشته هام حس خوبی داشتی.برات خوشبختی و شادی رو آرزو دارم.ممنون که وقت گذاشتی و نوشته هام رو خوندی...خوشبختی حق همه آدم هاست.امیدوارم همه آدم ها توی زندگیشون احساس خوشبتی کنن.شاد باشی دختر

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.امیدوارم سال خوبی واستون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد