زندگی من

اینجا گوشه ها و قطعه هایی ازحرفها و دغدغه های زندگی من است.

زندگی من

اینجا گوشه ها و قطعه هایی ازحرفها و دغدغه های زندگی من است.

فیلمهایی برای عید !!

پروژه دارم !! یکی در مورد شبکه های عصبی،یکی در مورد سیستم های چند رسانه ایی ، یکی در مورد برنامه نویسی وب ، باید خوشحال باشم ، چون کاری برای انجام دادن دارم ، خوشحالم . 

 

دلم برای grays anatomy تنگ شده !!  هیچ فیلمی آنقدر من رو درگیر نکرده . میترسم دوباره نگاهش کنم !! که دوباره هر روزم به اتفاقاتش فکر کنم !!حتی در خواب !! 

 

از سریال خوشم نمی آید مگر اینکه grays anatomy باشد !! 

 

فیلم های که جدی دوستشان داشتم و پیشنهاد میدم اگر در ایام عید وقتی پیدا کردید ( میدانم که برای همه تعطیلات صرف نیست )حتما نگاهشان کنید : 

 

The last kiss ( یک جورهایی حس شدنی است ، روایت ساده و زیبایی دارد ، از تکراری شدن و دنبال هیجان بودن ) 

 

befor sun set ( بعضی وقتها آرزویم این بوده که 24 ساعت کاملا با یک نفر باشم و فقط از باورهایمان حرف بزنیم ، این فیلم من را به این رویا میبرد ) 

befor sun rise  (این با بالایی ادامه ی هم هستند )  

بر باد رفته ( احتمالا دیده اید ، اما دوباره دیدنش برای هر زنی پر از منفعت است ! جایی خواندم یا شاید شنیدم ، که اسکارلت اهارا نماد یک فمنیست است ) 

 

grayes anatomy ( چرا بعضی ها هنوز ندیده اند ؟!!!) 

 

یک فیلمی که اسمش را یادم نیست !! در مورد عشقی مابین دونفر در جنگ جهانی دوم !!( اگر اسمش را پیدا کردم برایتان مینویسم ) 

 

اگر میخواهید افسرده شوید هم فیلم "پسری با پیژامه ی راه  راه "برایتان خوب است !! 

 

به همین سادگی !( فیلم زیبایی است ) 

 

جدایی نادر از سیمین هم لابد دیده اید خوب . 

 

سلامت باشید . خواهشا چهارشنبه سوری نرمالی داشته باشید !!آدمانه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد